Услужни центар
Услужни центар
Услужни центар Градске управе у Врању почео је са радом 2005. године. Циљ образовања Услужног центра био је да се на једном месту обједине услуге које Градска управа најчешће пружа грађанима: пријем и завођење захтева, иницијатива, поднесака, формирање предмета за организационе јединице Градске управе, издавање докумената из матичних књига и књига држављана, увид у евиденције пореских обвезника, издавање уверења из службених евиденција, упис промена у јединственом и посебном бирачком списку на захтев грађана, као и електронска наплата административних такси.
На шалтерима Услужног центра обављају се следеће административне процедуре и поступци:
- шалтер 1: Писарница
- шалтер 2: Локална пореска администрација
- шалтер 3: Локална пореска администрација
- шалтер 4: Електронска наплата административних такси
- шалтер 5: Јединствено управно место
- шалтер 6: Јединствено управно место
- шалтер 7: Јединствено управно место
- шалтер 8: Јединствено управно место
- шалтер 9: Матична служба
- шалтер 10: Матична служба
- шалтер 11: Служба за катастар непокретности (републичка служба)
Од 04. јануара 2023. године, на основу Одлуке о организацији Градске управе, образовано је Јединствено управно место - ЈУМ са циљем бржег ефикаснијег и квалитетнијег пружања услуга грађанима. Грађани више не морају да иду од службе до службе. Организационе јединице Градске управе ће посредством ЈУМ-а размењивати податке и информације потребне за одлучивање у неком управном предмету или по захтеву грађана.